• سوالات متداول


سوالات متداول

سوالات متداول

جهت راه اندازی برنامه iDiag  ابتدا باید از عدم وجود نسخه دیگری از نرم افزار iDiag  در رایانه خود اطمینان حاصل کنید.

مراحل نصب iDiag  در صورت عدم وجود نسخه دیگر به شرح ذیل می باشد .

  1. ابتدا CD مربوط به iDiag خود را داخل CDROM رایانه قرار دهید .
  2. سپس برروی گزینه My computer رفته راست کلیک کرده و گزینه Open را انتخاب نمائید.

 

3. روی درایور CD ROM  کلیک راست نموده و گزینه open  را انتخاب نمائید.

 

4. روی گزینه Setup  راست کلیک نموده و open  را انتخاب نمائید.

5. اجازه دهید تا نصب نرم افزار پایان یابد.

6. روی گزینه Next  کلیک نمائید.

7. روی گزینه Next  کلیک نمائید.

8. روی گزینه Install   کلیک نمائید.

9. اجازه دهید تا نصب نرم افزار کامل نصب شود.

10. روی گزینه Next  کلیک نمائید.

11. روی گزینه Finish کلیک نمائید.

در صورتی که نسخه دیگری از نرم افزار iDiag  در حافظه رایانه شما باشد ابتدا می بایست به صورت زیر آن را پاک کرده و سپس نسخه جدید را نصب  نمائید .

1. در ویندوز XP از طریق پنجره Start  گزینه Control  Panel   انتخاب نمائید.

2. روی گزینه Add or Remove  راست کلیک کرده و open  را انتخاب نمائید.

3. نرم افزار iDiag را حذف نمائید.

غیر از ایام تعطیل در

روزهای شنبه تا چهارشنبه   از ساعت 8:00 لغایت 17:15

و در روزهای پنج شنبه 8:00 لغایت 13:00

می توانید با مهاد صنعت تماس بگیرید.

جهت اطلاع از برنامه کلاسهای آموزشی و ثبت نام ، با کارشناسان واحد فروش و خدمات پس از فروش مهاد تماس بگیرید.

با توجه به نوع دستگاه به یکی از روش های زیر از ورژن دستگاه خود مطلع شوید .

MP : انتخاب زبان فارسی                 انتخاب گزینه تنظیمات                   انتخاب گزینه مشخصات ( خواندن ورژن دستگاه )

MD :  رویت ورژن  مندرج در بالا و سمت چپ صفحه (مطابق تصویر زیر)

سپس با در دست داشتن شماره سریال دستگاه عیب یاب که در پشت آن درج شده با کارشناسان واحد خدمات پس از فروش تماس گرفته از نیازبه بروز رسانی دستگاه عیب یاب مطلع شوید .

بروز رسانی دستگاه MP فقط  در محل شرکت مهاد صورت می گیرد قبل از ارسال دستگاه عیب یاب MP به محل شرکت با کارشناسان خدمات پس از فروش تماس بگیرید .

بروز رسانی دستگاه عیب یاب MD در بیشتر موارد از طریق ارسال DVD امکان پذیر است لذا جهت اطلاع از چگونگی بروز رسانی دستگاه عیب یاب خود با در دست داشتن شماره سریال دستگاه (  مندرج در پست دستگاه ) با کارشناسان خدمات پس از فروش تماس بگیرید .

 ارسال دستگاه عیب یاب به محل شرکت از شیوه های زیر امکان پذیر است .

  • بهترین و سریع ترین راه ارسال از طریق تیپاکس به آدرس شرکت
  • ارسال از طریق پست
  • در صورتی که 2 شیوه مذکور امکان پذیر نبود جهت ارسال از طریق باربری اقدام نمائید و سپس با واحد ارسال شرکت مهاد تماس گرفته و شماره بارنامه خود را اعلام نمائید .

جهت اطلاع از کد نرم افزارهای نصب شده در دستگاه عیب یاب با در دست داشتن شماره سریال دستگاه ( مندرج در پشت دستگاه ) با کارشناسان خدمات پس ار فروش تماس گرفته با اعلام شماره فکس خود درخواست ارسال فهرست نرم افزارهای دستگاه عیب یاب مذکور را اعلام نمایید.

خرید اینترنتی محصولات

  • 1