شرایط ضمانت

شرکت مهاد صنعت درستی عملکرد سخت افزار دستگاه مورد ضمانت و تمام اجزا و لوازم اصلی همراه آن را در مدت گارانتی با شرایط زیر ضمانت می کند. (به استثنای مواردی که صریحا ذکر شده باشند.)
1. شرکت مهادصنعت بر اساس تشخیص کارشناسان شرکت، قطعه یا قطعات معیوب دستگاه تحت پوشش را تعویض یا تعمیر می‌کند. درستی عملکرد قطعات تعویض یا تعمیر شده تا یک ماه یا پایان مدت ضمانت اولیه (هر کدام طولانی‌تر باشد) تضمین می‌شود.
٢. در مدت اعتبار ضمانت، تمامی هزینه‌های تعویض یا تعمیر قطعات و پیگیری مراحل انجام کار بر عهده شرکت مهاد صنعت است اما هزینه انجام تعمیراتی که بر اساس این ضمانت‌نامه از شمول تعهدات خارج هستند، یا پس از انقضا مدت اعتبار ضمانت به شرکت ارجاع می‌شود، از خریدار دریافت خواهد شد.
٣. شرکت مهادصنعت، دستگاه تحت پوشش را تا چهار سال پس از پایان مدت ضمانت، پشتیبانی می‌کند. بدیهی است تمامی هزینه‌های خدمات و تعمیرات پس از دوره ضمانت بر عهده دارنده دستگاه خواهد بود.
۴. چنانچه زمان انجام خدمات ضمانت بیش از دو هفته طول بکشد خریدار می‌تواند برای دریافت دستگاه جایگزین موقت اقدام کند. در این صورت دستگاهی با مشخصات مشابه یا نزدیک به دستگاه در دست تعمیر (به طور موقت و به صورت امانت) در اختیار خریدار قرار خواهد گرفت که پس از تعمیر یا تعویض دستگاه اصلی و تحویل آن به خریدار، باید به طور هم زمان به شرکت عودت داده شود.
۵. خرابی ناشی از ضربه، شکستگی، تغییر فرم ظاهری، استفاده از ولتاژ نامناسب، آتش‌سوزی، آب‌دیدگی و نفوذ مایعات، شوک الکتریکی، حوادث قهری و طبیعی مانند سیل و صاعقه و زلزله و حرارت شدید آفتاب و سرمای شدید زمستان، کار در محیط‌های آلوده به گرد و غبار بسیار زیاد یا رطوبت منجر به زنگ‌زدگی، اکسیداسیون یا تجمع قطرات آب روی قطعات و همچنین خرابی ناشی از استفاده و اتصال به دستگاه‌ها و لوازم غیر استاندارد مشمول خدمات ضمانت نمی‌شود و حتی ممکن است باعث ابطال ضمانت دستگاه شود. تشخیص ابطال کامل ضمانت با کارشناسان شرکت مهادصنعت است.
6. دستکاری سخت‌افزاری دستگاه، تحت هر عنوان توسط افراد غیر مجاز موجب ابطال ضمانت دستگاه خواهد شد. تشخیص ابطال کامل ضمانت با کارشناسان شرکت مهادصنعت است.
۷. دستکاری و یا مخدوش کردن علائم شناسایی دستگاه، سریال گارانتی، برچسب پلمپ دستگاه یا سایر علائم مندرج بر روی دستگاه یا کارت گارانتی به گونه‌ای که مانع از احراز هویت و شناسایی دستگاه یا موجب تشکیک در اصالت آن باشد، موجب ابطال ضمانت دستگاه و قطع خدمات پس از فروش می‌شود.
8. به‌روزرسانی از راه دور دستگاه هایی که امکان به‌روزرسانی از راه دور دارند، تابع شرایط و مقرارت حاکم بر اینترنت کشور است و شرکت مسئول اختلالات ناشی از شرایط حاکم بر اینترنت نیست.
۹. کاهش ظرفیت شارژ باتری بر اساس استهلاک طبیعی، با خرابی باتری تفاوت دارد و مشمول ضمانت نمی‌شود.
۱۰. در صورتی که قطعات قابل تعویض توسط کاربر مانند باتری و حافظه بدون باز شدن محفظه اصلی دستگاه تعویض شده باشند قطعات تعویض شده مشمول ضمانت نخواهند بود و اگر در حین تعویض این قطعات به اجزای دیگر دستگاه صدمه وارد شود ضمانت کل دستگاه باطل خواهد شد. تشخیص این امر بر عهده کارشناسان شرکت مهاد صنعت است. اجزا و قطعاتی که توسط کارشناسان شرکت مهاد صنعت ارتقا یافته یا تعویض شده باشند مشمول ضمانت با شرایط خاص خود خواهند بود.
۱۱. مسئولیت شرکت مهاد صنعت محدود به رفع اشکالات سخت‌افزاری دستگاه تحت پوشش ضمانت است. خدمات نرم‌افزاری اعم از تولید یا کپی یا نصب دیسک بازیابی، نصب و ارتقا سیستم‌عامل، درایور، نرم‌افزارهای کاربردی، ویروس‌زدایی، بازیابی رمز عبور، تهیه پشتیبان از فایل‌های مورد نیاز، مراقبت نرم‌افزاری، رفع ایراداتی که ریشه در مشکلات نرم‌افزاری دارد و سایر خدمات نرم‌افزاری از اساس مربوط به کاربر است و جزو تعهدات شرکت در این ضمانت‌نامه نیست. در صورتی که برای تکمیل مراحل تعمیرات به انجام هر یک از موارد یاد شده نیاز باشد هزینه آن‌ها بر عهده خریدار خواهد بود.
۱۲. بازیابی رمز عبور یا رمز عبور سیستم‌عامل جزو خدمات مشمول این ضمانت‌نامه نیست و در مواردی ممکن است از نظر فنی کلا غیر ممکن باشد.
۱۳. مسئولیت مراقبت، حفاظت و تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات و نرم‌افزارهای کاربردی با خریدار است. اگر به هر دلیلی از جمله بر اثر عیب سخت‌افزاری تحت پوشش این ضمانت یا حتی به دلیل اشتباه کاربری کارشناسان شرکت، اطلاعات یا نرم افزار نصب شده در دستگاه از بین برود هیچ گونه مسئولیتی متوجه شرکت نیست.
۱۴. حمل دستگاه خراب به مرکز خدمات پس از فروش مهاد صنعت و تحویل گرفتن آن بر عهده دارنده دستگاه است در صورت ارسال از طریق پست یا باربری، مسئولیت صدمات احتمالی در حین حمل با خریدار خواهد بود.
۱۵. قطعات مصرفی گارانتی مشمول گارانتی نمی شوند.
۱۶. قطعات و لوازم جانبی دستگاه‌ها از قبیل انواع کابل، کانکتور، اتصالات و … به شرط عدم تغییر شکل ظاهری ناشی از شکستگی، سوختگی، ساییدگی و برخورد با اشیاء برنده به مدت دو ماه از تاریخ خرید مشمول ضمانت می‌شوند.
۱۷. هزینه تعمیرات دستگاه مطابق با فهرست بهای خدمات و تعمیرات شرکت مهادصنعت است که در دوره‌های زمانی متناسب با شرایط بازار و تصمیمات شرکت به‌روزرسانی می‌شود. فهرست مذکور در سایت مهاد در دسترس است.
۱۸. در صورت عدم پرداخت هزینه تعمیرات دستگاه تعمیر شده، دستگاه تحویل مشتری نخواهد شد و شرکت مجاز است دیگر دستگاه‌های مرتبط با حساب مالک را نیز غیر فعال و ضبط نماید.
۱۹. در صورت عدم مراجعت مشتری برای تسویه و دریافت دستگاه، دستگاه تا سه ماه پس از انجام تعمیرات در محل شرکت نگهداری می‌شود و پس از آن شرکت تعهدی در قبال نگهداری دستگاه نداشته و آن را از رده خارج خواهد کرد. در صورت درخواست مالک مبنی بر تحویل دستگاه جایگزین پرداخت هزینه‌های تولید دستگاه جدید به عهده مالک خواهد بود.
۲۰. دستگاه‌ها تا قبل از تسویه کامل در حکم امانت نزد مشتری بوده و شرکت حق دارد تمام دستگاه‌های مرتبط با حساب مشتری بدهکار را ضبط و غیر فعال نماید.
۲۱. شرکت حق دارد در صورت تشخیص تلاش صورت گرفته جهت ایجاد تغییر در هویت دستگاه و یا سرقت اطلاعات آن، دستگاه را ضبط نموده و موضوع را جهت پیگیری قانونی به مراجع ذیصلاح ارجاع دهد. در چنین مواردی مالک حق درخواست اعاده دستگاه را از خود سلب نموده است.
۲۲. در صورت اعلام سرقت دستگاه توسط مراجع قضایی، پلیس یا مالک شناخته شده در سیستم مالی شرکت مهادصنعت، شرکت حق دارد دستگاه را غیر فعال و ضبط نماید. در چنین مواردی شخص تحویل‌دهنده دستگاه به شرکت، حق درخواست اعاده دستگاه را نخواهد داشت.
۲۳. استفاده از مواد مصرفی غیر استاندارد و ایجاد خرابی، قسمت های مرتبط با این آسیب از شمول گارانتی خارج شده و تمام هزینه‌های تعمیر دستگاه بر عهده مالک خواهد بود. تشخیص استفاده از مواد غیر استاندارد و آسیب‌های مرتبط با کارشناسان شرکت است.
۲۴. برای دریافت خدمات گارانتی مالک دستگاه ضمن تماس با مرکز خدمات مهاد به شماره ۰۲۶۳۴۱۰۷ و هماهنگی با کارشناسان شرکت، دستگاه یا قطعات جانبی آن را ارسال می‌کند. پس از دریافت محموله ارسالی مشتری، کارشناسان شرکت با مشتری تماس گرفته و محتویات محموله را با مشتری کنترل می‌کنند و در صورت عدم مغایرت هزینه‌های احتمالی برآورد شده را به مشتری اطلاع و تایید آن را اخذ می‌کنند. دستگاه پس از تعمیر شدن برای مشتری ارسال می‌شود.

سئوالاتتان را در مورد گارانتی مهاد از طریق فرم زیر برای ما بفرستید!

تصویر کپچا